čtvrtek 7. září 2017

Měli byste vědět



Jestli byste měli o něčem vědět pak je to určitě to, že do českých drogerií DM přichází nová stálice ze světového žebříčku top produktů. 


Ano, jedná se o jedny z nejoblíbenějších štětců na světě REAL TECHNIQUES. Představovat vám je asi dlouze nemusím, protože je každá, alespoň ze světa kosmetických recenzí, znáte. 

Já jsem dlouho uvažovala nad tím, že si je pořídím, až si ke mně našli cestu sami.  
A jsem z nich nadšená. Už chápu celý ten poprask, který se kolem téhle značky točí už pár let.

Měla jsem možnost testovat štětec na oční stíny, multifunkční štětec a nakonec štětec na podkladovou bázi nebo tekutý make-up. A i když nanášení make-upu štětcem příliš neholduji, s dalšíma dvěma jsem se skamarádila velmi rychle. Jsou tak jemné a jejich používání je tak příjemné, že to ani nejde jinak :). 

Takže pokud uvažujete nad tím, že byste je také rády vyzkoušely budete k tomu mít skvělou příležitost při každé návštěvě DM drogerie. A sama za sebe vám můžu potvrdit, že vážně stojí zato ! 

Sady budou dostupné celkem dvě za cenu cca 699 Kč. 







13 komentářů:

  1. Ja mám vyskúšaný Stippling Brush štetec na make-up a lícenky, ja ním nanášam tekuté formy make-upov. Mala som predtým v obľube používanie plochých štetcov, ale po vyskúšaní tohto už iný nechcem. Vôbec nezanecháva na pleti šmuhy, make-up sa ním perfektne zapracuje do pleti a vďaka tomu drží na svojom mieste neskutočne dlho. Aj pri každodennom čistení je stále v perfektnom stave, štetiny z neho nepadajú takže za mňa super investícia. Už len dúfam, že tieto štetce dorazia aj do slovenských obchodov.

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle je velká paráda a konečně se i v drogerce dají koupit skvělé štětce. Mám několik štětců RT a patří určitě k těm nejpoužívanějším, především velký na pudr a pak stippling na makeup :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si štětce většinou objednávám, protože ty z drogerie mi nikdy moc dlouho nevydržely. Takže je skvělé, že je nabídka zase širší o nějaké kvalitnější kousky :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Sady už jsem viděla v dm cca před 2-3 týdny. Je super, že kvalitní, ale přesto cenově dostupné štětce se konečně dostávají i k nám do drogerií, ale uvítala bych i single štětce, nejen sady. Ale lepší než nic. :)Katarina z blogu BEAUTY TALK

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem po nich taky koukala. Zatím tak nějak odolávám ale časem po nic určitě půjdu :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  6. Vyzerajú úžasne a dúfam, že budú v DM aj u nás!!! <3 O Real Techniques počúvam už strašne dlho napr. od Zoelly a zatiaľ mám od nich len blendery, na štetce som zvedavá! :)

    www.nasklee.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ráda, že něco takového se k nám vůbec dostane, takže super. Já sama jsem zatím od této značky vyzkoušela jeden štětec a to na makeup a ten je výborný. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...