úterý 5. září 2017

Amagansett místo mezi New Yorkem a Atlantským oceánem


 Málokdy slyšíte že někdo jede do New Yorku relaxovat, užívat si pěkného prostřední, příjemného počasí a klidu předměstí. 


A asi to chápu. Než jsem to zažila, neuměla jsem si to sama představit. New Yorské předměstí pro mě byl pojem, který jsem nechápala, a o to příjemněji mě překvapilo. 


Amagansett je "vesnice" která se nachází asi dvě hodiny od New Yorku autem a když vám řeknu že ji najdete hned vedle East Hampton, hned vám tahle oblast bude povědomější, a to zdaleka ne jen díky pár scénám ze Sexu ve městě :). 


Kromě krásných domů, které jsem dřív znala jen z amerických filmů a laviček Forresta Gumpa jsou zde i pláže, které omývá Atlantský oceán. A pozor - klidné pláže bez stovek turistů. Protože je využívají jen místní nebo Newyorčani, kteří si sem jezdí na prázdniny odpočinout. 
Buď tu mají domy, nebo si je pronajmou. 


Navíc jsem tady objevila i Jack´s. Kavárnu, která se ihned dostala na žebříček mých nejoblíbenějších podniků. KLIK
Potkáte tu lidi sedící s novinami u kafe, bagelu nebo ovoce.
Tu atmosféru miluju. A i když jsou v Jack´s každé ráno fronty, stojí za to si je vystát. Je totiž vážně na co. 

Na pláži vydržím trávit hodiny. Pozorování moře, procházením po břehu a focením momentů, které mě zaujmout. Je to balzám na duši, který napraví i sebehorší jet lag. 


Takže pokud někdy plánujete vyrazit do New Yorku můžete si výlet zpestřit návštěvou East Hampton, Amagansettu nebo majáku v Montauku.


A pokud by se vám takový relax taky hodil, pak přidávám pár fotek protože některé dny jsou vážně těžké. A tehdy je nejlepší vypnout a užít si chvilku sama pro sebe, věřte mi! Vím, o čem mluvím :).









4 komentáře:

  1. Dokonalé miesto <3 Navštíviť USA je môj celoživotný sen :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednou to určitě vyjde ! Takový sen není nereálný a stojí to za to ! :)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Krásně a když tě klid maloměsta přestane bavit pak je 2 hodiny odtamtud New York, a ten má jiné grády ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...