středa 7. října 2015

Acne clear + Detox&Defence




Jestli se něco snažím dodržovat vážně pravidelně, pak je používání pleťových masek, a to nejen proto že jsem si našla takové, u kterých je účinek skutečně znát, ale také proto, že to ve mě navozuje chvilky klidu, pohody a domácího flákání....i když narovinu, ne vždy se mi mít chvilku jenom sama pro sebe a nic nemyslet, podaří. Což asi všechny znáte ;). Stejně jako znáte mé oblíbené masky např.: od Yves Rocher a Garnier.

Ovšem dnes bych se ráda věnovala dvou kráskám od Dermacol, které mě moc příjemně překvapily. 
Jako první bych začala maskou Detox & Defence, která obsahuje přírodní antioxidanty, pleť vyživuje, hydratuje a umí ji dodat znovu jiskru ;). Je na masku poměrně v nezvyklé konzistenci, a to gelové.
Je bíle zabarvená a velmi jednoduše a hladce se s ní manipuluje. 
Prodává se za velmi příjemnou cenu v balení, které obsahuje masku na dvojí použítí. 

Upřímně na konzistenčně podobnou bázi jsem u masky ještě nenarazila, ale moc příjemně mě překvapila. 
Masku jsem si nanášela vždy po večerním čistění pleti. Zanechala totiž vždy na pleti jemný film, která se ale přes noc vstřebal a pleť ráno skutečně vypadala mnohem odpočatěji a hydratovaněji. 


Za mě je to produkt, který pokud máte rádi relax u hydratační masky, kterou snese i vaše smíšená pleť, je TOP z drogerií.

Další, druhá, maska od Dermacol je tentokrát čistící. Je určena pro mastnou, smíšenou a problematickou pleť a svým účinkem, konzistencí a provedením mi hodně přípomíná jílovou masku od Yves Rocher a efektem zase samohřejivou od Garnier, jenom bez toho hřejivého efektu ;). 

Maska je hodně, ale skutečně hodně hutná, Ale i tak se s ní hezky pracuje. Sice nečistí tak dobře póry jako masky s jílem od Yves Rocher, ale na druhou stranu pro občasné důkladnější čištění mastnější a smíšené pleti si myslím že bude dobou společnicí. A to proto, že maska pleť nedráždí, nevysušuje a umí ji příjemně zklidnit.




Já mám rozhodně další favoritky do svého maskovacího komba, a co vy? ;).


6 komentářů:

  1. Tak to vypadá dobře :)
    http://blogbeautybyk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Docela si mě nalákala, hlavně asi na tu na první :) Mrknu na ně :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Nad maskou detox and defence přemýšlím už docela dlouho, ale masky pěkně flákám a ne a ne se k nim dokopat a to jsem je jeden čas používala celkem pravidelně :-) http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to taky občas trochu flákám ;). Neboj Tery, nejsi v tom sama ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...