čtvrtek 26. listopadu 2020

5 užitečných odkazů a pár rad pro osobní rozvoj


Není to tak dlouho, co jsem znovu objevila kouzlo Youtube videí, a to nejen od youtuberek, ale tak nějak všeobecně. 

Přiznávám, lví podíl na tom má i ta neblahá koronavirová situace, která většinu z nás drží doma víc, než by nám bylo libo. Ale všechno zlé je pro něco dobré, a já si díky tomu jen tak brouzdala mezi videi, až na mě vykouklo jedno s názvem Tajemství. 

Pro spoustu z vás, už je to známý název, pro někoho podobně jako pro mě to byla novinka, o které jsem možná kdysi něco slyšela, ale víc jsem se tomu nevěnovala. 

A jednou když jsem šla do vany naznala jsem, že bude video Tajemství pro mě bude ideálním společníkem, a dobře jsem udělala. Video mě přimělo, se trošku víc zamyslet nad svým způsobem života a uvažování o smyslu života, a jsem za to moc ráda. A upřímně si myslím, že by si jej měl pustit každý z vás, rozhodně totiž stojí za to. 

Přikládám vám rovnou i odkaz, ať si jej nemusíte složitě hledat - KLIK. 

A pokud vás video neláká, pořiďte si knihu. 


Pár dní po shlédnutí videa se ke mně dostala (vážně náhodou) i kniha Moc od Rhondy Byrne. Sice si na svou chvilku pozornosti musela nějakou dobu počkat, ale o to víc mi asi dala. Je to kniha, která se nedá číst uplně na jeden dech, ale spíše po částech. Každopádně navazuje na Tajemství, a posouvá vás ještě mnohem dál. Já z ní dokonce byla tak nadšená, že jsem si ty pasáže, které mě nejvíce oslovily, fotila do telefonu, abych měla možnost se k nim kdykoliv vrátit. 


Dokonce o obou mluví i Markéta Frank v několika svých videích, nebo navazuje na hlavní myšlenky a moc hezky je podává obyčejným "holčičím" způsobem. 

Proto vám sem přidávám i odkazy na videa: 

VĚC, KTERÁ MI ZMĚNILA ŽIVOT - MARKÉTA FRANK

JAK ŽÍT ŽIVOT SVÝCH SNŮ - zákon přitažlivost - MARKÉTA FRANK


A pokud jste už viděli Tajemství, přečetli Moc, shlédli videa Markéty Frank ale stále tak nějak tápete, jak tu teorii převést do svého hektického, pracovního nebo rodinného života? 

I na to mám tip. Znáte blog Hellochristie? Ne? Chyba !

Její článek s názvem "nikdo tě nepotřebuje" vám otevře dveře tam, kde si myslíte že už to nejde. A pokud to neudělá článek "nikdo tě nepotřebuje", pak "pracuj chytře, ne tvrdě s těmito 6-ti tipy" už vás musí zaručeně k nějaké změně k lepšímu "nakopnout" :). 

Ono totiž občas stačí, si v sobě pár věcí srovnat, a i když to mnohdy není vůbec jednoduché, stojí to za to. Vážně ! 

A co začít rovnou dneska, například nástěnkou (seznamem) svých snů? 

Pro každého z nás znamená posun k lepšímu něco jinéh. Pro někoho je to uklizená domácnost, pro jiného spokojená rodina a pro někoho dalšího je to třeba dostatek financí. A jakým způsobem si udělat pořádek právě v domácím, nebo osobním rozpočtu vám napíšu zase příště :). 

Krásný den všem !




5 komentářů:

  1. Skvělé tipy, Markétu Frank také sleduji a je to velmi inspirativní slečna! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je těžké přenastavit si v hlavě myšlení, někdo potřebuje spousty let terapie... Ale věřím že když se to podaří je vyhráno

    OdpovědětVymazat
  3. Je to makačka, co si budeme povídat, ale stojí to za to ! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se na sobě taky snažím neustále pracovat. Aby byl člověk úspěšný, tak se nesmí spokojit s tím, co už umí a zná, ale musí se snažit neustále rozvíjet. Pro mě je to hodně důležité. Snažím se posouvat dál a dál, a to nejen v profesním, ale i soukromém životě. Začala jsem poslouchat audioknihy o osobním rozvoji, chodím na různé besedy a píšu si s úspěšnými lidmi, kteří mi mohou taky hodně dát.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...