úterý 6. prosince 2016

Sváteční líčení


Že jsou kouřovky tím nejlepší svátečním, večerním a večírkovým líčením je nad slunce jasné.
Navíc k dokonalému kouřovému líčení toho ani nepotřebujete mnoho. Já si (když přijde na věc) vystačím s malou paletkou stínů, jedním nebo dvěma štětci a tužkou na oční linky.....




Dnes mám pro vás tip na malou, ale šikovnou paletku kterou jsem si spolu s linkami jednoduše zamilovala. 

Možná nikoho nepřekvapí, že paletkou je novinka od Mary Kay, která teď trochu vládne blogosféře. Ale věřte mi! Tahle paletka k tomu má důvod. 
Odstíny jsou totiž skvostné, syté, s třpytkami, krásně se s nimi pracuje a drží!
Zkrátka dobře splňují má základní 4 kritéria, kterých se při hodnocení očních stínů zpravidla držím...pokud mě tedy nenadchne obal výrobku k nepříčetnosti, pak se mi objektivně hodnotí o něco hůř.

Díky rozmanitosti jednotlivých barev je paletka ideální na 1000 a více různých druhů líčení...a ty barvy! A ty třpytky v nich! To je vážmě lebeda pro oči (a to nejen na líčení, ale i na koukání) !

Navíc nejsou při líčení prašné a k víčku umí hezky přilnout, a to i bez báze pod oční stíny.



Další produkt, o kterém bude dnes řeč jsou gelové linky od stejné značky.


Upřímně, s gelovými linkami jsem po zkušenosti s L´oreálem sekla a nechtěla je nikdy víc vidět. Přišlo mi prostě jednodušší si vzít klasickou tužku na oči, a během chvilky docílit požadovaného efektu. 
Když jsem ale uviděla tyhle barvičky jednoduše mi to nedalo. Ještě že tak! Díky tomu jsem zjistila, že jsou gelové linky na občasné použití úžasným oživením jakéhokoliv líčení. 


A také, že neexistují jenom ty nepříjemně hutné s tvrdými štětečky, které by s přehledem mohly konkurovat rejžákům, ale také ty, které jsou příjemně měkké se štětečky, se kterými je radost pracovat :). 
No řekněte samy, nevypadají skvostně? 

Navíc si teď můžete na spoustě blogů prohlédnout tipy na slavnostní líčení s oběma skvělými produkty.


6 komentářů:

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...