čtvrtek 1. října 2020

Jak si krotím vlasy


Jestli jsem do nečeho za poslední dobu pronikla víc hlouběji, byly to právě vlasy. Předmětem mého zájmu byla nejen péče, ale také barvení a vlasový styling. A právě o tipy na něj, bych se s vámi chtěla dnes podělit.



Nikdy jsem nebyla příznivce stylingových produktů do vlasů. A když už, tak veškerý můj vlasový styling začínal a končil u laku na vlasy.
Tužidlo mi vlasy vždycky nepěkně slepilo a nic dalšího jsem po pravdě ani moc neznala.

Dneska už to mám trošku jinak. Byť tedy stále hlavně vyhledávám produkty, které jsou lehčí, vlasy mi nezatíží, neslepí a dají se jednoduše vyčesat, jejich spektrum se za poslední dobu trošku rozšířilo.

V rámci vlasů jsem úplně vypustila produkty z drogerie, a zaměřuji se na ty profesionální, které nejsou zase až tak drahé (jak si hodně lidí myslí), a vlasy tolik neničí, nezatěžují a vydrží vám doma docela dlouho :). 

Ale začnu tradičně, lakem na vlasy. Tím aktuálně nejpoužívanějším je Infinium. Lak, který je cenově dostupný, suchý, snadno se vyčesává, vlasy neslepí a pro požadovaný výsledný efekt, ho není třeba ani použít moc. A kdo nemá rád výraznější vůni, která je pro něj typická, tak pro ty je tu jeho provedení v hypoalergenní verzi bez parfemace Infinium PURE. A intenzita? Za mě vede STRONG nebo EXTRA STRONG - střední fixace.




Mým druhým nejoblíbenějším produktem je Constructor, neboli kouzelný sprejík (jak mu říkám já).
Je to skvělý pomocník při krocení vlasů do vln, nebo foukání do objemu. Sprej vlasy v žádném případě neslepí. Lze jej používat jak do vlhkých, tak suchých vlasů před konečnou úpravou. Nebo alespoň já jej tak používám. Obsahuje Xylózu díky které pomáhá držet vlasům tvar a zároveň má i thermoochranu. 

Dalším, doplňkovým produktem, je lehké tužidlo s názvem PLI. Nic složitého ani těžkého na jeho používání není, i když jeho aplikátor vypadá trochu jako z jiného světa. 
Díky lehké struktuře lze produkt používat i do jemnějších vlhkých vlasů místo klasické tužidla. PLI vám pomůže vytvořit a podržet při foukání objem. Má střední fixaci a můžete jej používat jak na foukání do hladka, žehlení nebo tvorbu vln. Navíc má thermoochranu a z mých zkušeností si umí poradit i s pevnějšími a hůře poddajnými vlasy.

Lak proti krepatění - FIX Antifrizz
Používám jej jen nárazově, a to zejména na jaře a na podzim, kdy bývá venku více vlhko a já potřebuji aby mi účes (rozuměj vlasy v culíku) vydržely bez zbytečného a nepěkného kroucení.
Má silnější fixaci, proto jej na jedno použití stačí opravdu jen malinko, a v porovnání s lakem Infinium má mnohem vlhčí styl lakování. Takže při neúměrně silném použití může na vlasech vytvářet dojem slepení (to jen tak na okraj).

A když už jsme u toho krepatění, pak mám celoročně v košíku připravené i produkty ze stylingové řady Liss Control, které mým vlasům podrží (v rámci možností) rovný tvar, a to i když je venku počasí, že by psa nevyhnal. Jedná se konkrétně o krém Liss Control a sérum Liss Control +. 

Sérum Liss Control + je absolutně nejluxusnější záležitostí. Nejen, že krásně voní, ale má velmi příjemnou strukturu, a tím že se aplikuje až na závěr, na zcela vysušené vlasy, krásně zacelí konečky a dodá i obyčejně vyfoukaným vlasům kousek dokonalého vzhledu z reklam na Head and Shoulders. A množství? Mně osobně stačí na jedno použití necelé půl pumpičky. 



Krém Liss Control se naopak aplikuje do vhlkých vlasů před foukáním a na jedno použití jej stačí (stejně jako séra) opravdu malinko. 



Jak už jsem v úvodu psala, nejsem úplný stylingový nadšenec a mág, proto většinu výše zmiňovaných produktů rozhodně zvládnete bez problému používat taky a věřte mi, budete nadšení.

Navíc vám produkty doma vydrží opravdu dlouho a dokáží splnit přesně to, co slibují. 

A co vy a vlasový styling? Co z produktů vám doma nesmí nikdy chybět, a který produkt používáte nejčastěji? 


PS.: všechny produkty seženete na internetu nebo v kadeřnických salonech pracujících s kosmetikou L'Oréal Professionnel. 




6 komentářů:

  1. u mě jsou to momentálně oleje, protože mi krásně vlny udrží v tvaru a nevypadám jak pudl co prolítl křovím :D

    České trenýrky a ponožky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee a jaky olej nejvic vede? Vlnity vlasky jsou vzdycky tak trochu orisek 🙈.

      Vymazat
  2. Já si nedokážu představit péči o vlasy bez různých masek nebo olejů. A když si náhodou tepelně upravuji vlasy, nesmí chybět ochranný sprej.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ochranny sprej musi byt, to je fakt ! Bez toho ani ranu! :)

      Vymazat
  3. Ja používam Schwarzkopf bonacure hair therapy oil miracle s barbary fig olejom a keratínom na poškodené vlasy, ale čo ja viem.. klasický argánový olej mám asi radšej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeje a nezatezuje ti moc vlasy? Vetsinou jsou ty prirodni oleje tezsi na vetsinu typi vlasu.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...