čtvrtek 15. října 2020

Tipy na vánoční dárky

Nevím, jak vám, ale mně celý rok mi utekl jako voda,  a než jsem se vzpamatovala z loňských Vánoc, už jsem záhajila přípravu na ty letošní. 

A jelikož je pro mě, podobně jako pro některé z vás, výběr dárků vždy jednou z těch nejnáročnějších vánočních disciplín, rozhodla jsem se, že se s vámi letos podělím o pár tipů, které vám třeba usnadní dlouhé přemýšlení nebo inspirují k pořízení té nejvhodnější drobnosti i pro ty, kteří jednoduše řečeno "mají všechno". 


Jednotlivé nápady na dárky jsem pak rozdělila do několika kategorií, aby se vám v tom lépe orientovalo. 


1. Relax

Kdo by ho nechtěl? Já jej beru vždy a všemi deseti. A i když není vždycky prostor na to, relaxovat v příjemném prostřední wellness center, ráda si jej užiju alespoň doma. A co k tomu potřebuji? Krásně vonící svíčku, dobrý čaj nebo kávu a knihu, nebo aspoň časopis. 

A co z toho plyne? Že krásně vonící svíčkou, dobrý čajem, kávou, knihou (tipy na knihy ZDE) nebo třeba předplatným časopisu jen tak někoho určitě neurazíte. 

A že vám Yankee Candle svíčky přijdou zbytečně drahé, profláklé nebo už je dotyčný všechny zná? Nezoufejte, na trhu se za poslední dobu objevilo hned několik dalších značek, které rozhodně stojí za pozornost. Jednou z nich je například značka Village Candle, který také krásně voní, vydrží a je snadno k dostání hned na několika e-shopech, jako například TADY. 



Čaj. Od doby co znám značku Sonenntor nedoporučuji žádnou jinou. Nejsem sice žádný čajový odborník, ale tady na těch čajích se mi líbí uplně vše. Od filozofie, přes balení, názvy čajů až po samotnou chuť. Kdo je ještě nezná tak KLIK. Protože kromě čajů, nabízí také koření a pár dobrůtek na mlsání :). 



Káva? Za mě jedině Nesspresso, a říkám vám rovnou, že mi za to doporučování na všechny strany nikdo neplatí, ale tahle káva se pro mě prostě stala srdeční záležitostí. 



2. Cestování

Taky máte kolem sebe větroplachy, kteří chvíli nevydrží na jednom místě? Vím, o čem je řeč, a proto rovnou říkám, že snažit se tyhle lidi změnit, je jako házet hrách na zeď. Mnohem lepší bude, je v tom jejich plachtění po světě podpořit. Chápu, že po letošním roku, nebude letenka asi nejžhavějším dárkem, ale takový poukaz na ubytování kdekoliv v Česku určitě také nebude k zahození, stejně jako nějaký zajímavý knižní průvodce, nebo pár vychytávek zpříjemňujících každou cestu od cestovních hrníčků, přes láhve na vodu, až po praktické organizéry. 



3. Vaření a stravování

Jestli máte kolem sebe nadšenou kuchařku, nebo kuchaře neváhejte je v tom podpořit a určitě neuděláte radost jen jim, ale také sobě, díky možnosti ochutnávat jejich kulinářské pokusy a výtvory. 

Co takhle nějaká kuchařka, teploměr do trouby, vkusná kuchařská zástěra, servírovací set nebo kuchyňský robot? 

4. Péče o tělo, vlasy nebo pleť

Ano, tady je potřeba vycházet z faktu, že víte, co dotyčný rád používá a co mu vyhovuje, ale ruku na srdce, koho by mohla urazit kazetka Rituals



5. Vlastní výroba

Tenhle bod patří všem, kteří mají zálibu v pečení, navlékání korálků, pletení, háčkování nebo malování. Proč? Protože někdy může být ten nejkrásnější dárek ten, který je vlastnoručně vyrobený. Protože takové balení po domácku upečených perníčků, originální náramek, pletená šála nebo krásný obraz do chodby vás nevyjde na moc peněz a udělá obrovskou radost. 

A že žádnou takovou zálibu nemáte? Nevadí, určitě najdete ve vašem okolí někoho, kdo ji má a rád pro vás něco vyrobí. Nejen že jej potěšíte svým zájmem, ale můžete jej svým zájmem klidně podpořit v drobném podnikání a tím udělat radost rovnou dvakrát. A od toho jsou přece Vánoce, nebo ne? 

Malý TIP znáte degi.cz




Nechci prudit, ale já už letos naštěstí téměř všechny vánoční dárky pořízené mám, tak snad vám tenhle článek letos trošku usnadní vybírání a inspiruje. 

6 komentářů:

  1. presne takéto články potrebujem každý rok, ďakujem veľmi za ne hehe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to ti závidím. Já nad vánočními dárky ještě ani nezačala přemýšlet. Super tipy.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Nad vánočními dárky už přemýšlím, tento rok je konečně nechci nechávat na poslední chvíli ;) Děkuju za tipy :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. také mám už skoro všechny dárky, jen si nevím rady se sourozencem :D ale to nikdo, je to každoroční boj :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...