úterý 1. prosince 2015

Na sváču!



Chystat si ráno sváču na celej den je pro mě utopistická představa, proto se hodně odbíjím pečivem, čajem...nebo čímkoliv dalším co se zrovna namane :).

A je to vidět! Mé těžce shozená kila se hlásí zpět, a v plné parádě ! Proto jsem šla znova do boje! A tentokrát jsem si na to vzala rovnou i jednoho moc sympatického pomocníka :).

Není to žádný plasťák. Ale poctivý skleněný sympaťák, ideální na cesty, do školy, do práce a taky na mé oblíbené ovocné vody.

Přestávám mít totiž vůbec ráda plastový lahve. Jasně, někdy není zbytí, a navíc skleněná je o poznání těžší, ale i tak to za tu parádu stojí.
Navíc tahle má pogumovanou celou spodní třetinu (takže mezi jeho oblíbené činnosti rozhodně nepatří jízda po stole) a uzávěr, který naštěstí nepustí ani trošinku vody ven.

A díky tomu, že tak krásně vypadá ji mám ráda pořád u sebe.

A vymýšlím si k ní různé variace. Nosím v ní smoothie, čaje, nebo tyhle luxusní ovocné mixy. Díky nim se přes den donutím jíst ovoce :). Jo, pěkně to teď zanedbávám.
A řeknu vám, že mix s kiwi a jablkem je TOP! Můj oblíbený! (pokud tedy není sezóna jahod a malin)

A jestli hledáte inspiraci na svačinky stejně jako já, mrkněte SEM, je jich tu kupa ;).

PS.: láhev seženete ZDE, a nejen ji ;). Tak mi nezapomeňte dát vědět, jaké svačinky máte v oblibě vy a hlavně jakou jste si vybrali ;). 






http://www.labeloo.cz/

4 komentáře:

  1. skvelý tip! ďakujem už dávnejšie som ich videla, a potom som na ne pozabudla... ale ďakujem za pripomenutie :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač Ani, já je mám moc ráda, zvláště ty skleněné ! :)

      Vymazat
  2. Láhve od Equy miluju! Sice je vždycky používám jen chvíli, ale pokaždé když narazím na nějakou co se mi líbí, tak si ji koupím a starou pošlu mamce :D

    http://lifetylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...