neděle 14. března 2021

Detox šatníku - 1. díl - jdeme do toho !

Nad očistou šatníku a jeho důkladným vytříděním jsem upřímně přemýšlela už hodně dlouho. Jenže nikdy nebyla uplně vhodná doba nebo na to prostě nebyl čas. Pro letošní rok jsem si to, ale dala jako jedno z hlavních předsevzetí mezi další pak patřilo třeba cestování a zařizování nového bydlení ( ti, kdo mě sledují na instagramu tak ví - > KLIK ) ne vše se v době tvrdého lockdownu dá, tak jsem využila čas a pustila se alespoň do toho třídění.



A jak už to tak v životě bývá, a můžu potvrdit, že to tak opravdu je, samy si ke mně našly cestu i informace jak šatník správně vytřídit, jak si jej zorganizovat a hlavně jak si vytvořit v šatníku "zdravé jádro", díky kterému se vám pak bude oblečení mnohem lépe kombinovat. 

Konkrétně jsem narazila na Alenku a její Školu stylu, která kromě toho že má na Pinterestu několik alb, jak vytvořit základ šatníku pro každé roční období, dělá i online kurzy, jak se naučit oblékat, ať už máte postavu jakoukoliv a šatník s čímkoliv :). Že to zní skvěle ? Já vím, proto jsem se i já sama stala jednou z jejích nadšených studentek. Navíc je to moc prima člověk. 

Vy ji ještě neznáte? ---> KLIK 

I když jsme za poslední rok nosily hlavně pyžamo župan a dvoje tepláky je fajn se připravit na to, že jednou zase půjdeme ven tak, ať trochu vypadáme. Teď mě berte, prosím s nadsázkou, ale kdy jindy se do toho pustit než teď? ( pokud si tedy šatník netřídíte pravidelně po každém roční období : ))


Takové rychlé tipy, co určitě mít v šatníku a jak to nosit (platí pro každou postavu) má ve videích na instagramu i Nikol z profilu --->  NAJDI SVŮJ STYL. Já ji znám díky své kamarádce a její profil mě moc baví. Kromě tipu, jak si vytřídit šatník u ní najdete taky chytré outfitové vychytávky a také tipy, co s čím kombinovat. 

Sice mi v rámci základu šatníku ještě kupa kousků chybí, ale bez džínů koženkové a džínové bundy si jej už léta neumím představit. Postupně se k mým třem favoritům přidaly ještě jednobarevné topy a trika a aktuálně pracuji na dalších kouscích, které se budou dobře kombinovat a nikdy nevyjdou z módy.

 A co vy? Už máte vybudovaný svůj základ šatníku? Bez jakých kousků si svůj šatník jednoduše nedovedete představit?

 Dejte mi vědět do komentářů.


4 komentáře:

  1. Skvelé tipy. Ani Nikol či Alenku nepoznám ale moc ma obe zaujali. Ja som minule zistila, že takéto základné kúsky mi v šatníku moc chýbajú. Nemám bielu košeľu :D Som žena a nemám ani jednu bielu košeľu či blúzku. Toto ešte musím napraviť. Ale z toho čo mám je pre mňa musthave nejaké pekné džiny najlepšie z bledšej rifľoviny a koženka.


    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak obě určitě doporučuji sledovat ! :)Dávají tipy i kde takové prima kousky, které zrovna potřebuješ sehnat :).

      Vymazat
  2. Skvělý článek, takový detox šatníku bych potřebovala udělat ihned! :D Nemůžu se k tomu nějak dokopat, ale na Školu stylu určitě mrknu. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tak to i já jsem si nedávno řekla "get comfy" a pořídila jsem si nové venkovní oblečení a je to tedy naprostá paráda. Nikdy jsem netušila, že by něco takového, jako takovéto oblečení mohlo být takto pohodlné... No, ale tak zase sejde na preferencích každého z nás, že. Někdo to holt nemusí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...