čtvrtek 11. února 2021

Vlasová péče v mém podání

V minulém článku (ZDE) jsem se vám snažila naznačit, proč je důležité rozdělovat péči o vlasy a vlasovou pokožku. A jak jsem slíbila, dnes mám pro vás mé aktuálně oblíbené vlasové produkty. 





Kombinace produktů se čas od času mění, v závislosti na roční době nebo stavu vlasů. I přes to jsem už nějaký ten pátek věrná značce Lóreal Professionnel, kterou obměňuji (v případě že si chci dopřát trochu luxusu) se značkou Kerastase. 

Mé osobní vlasové kombo se pravidelně skládá ze šamponu, kondicionéru i masky, kterou čas od času obměňuji s pigmentačním krémem a samozřejmě bezoplachovým produktem s thermoochranou. 


Šampon

Co se šamponu tyká, je už dlouho mým oblíbencem Inforcer šampon z řady na posílení a vyživení. Naštěstí neřeším nijak závažné problém s vlasovou pokožkou, a tak si mohu dopřát ten luxus, že si šampon můžu vybrat dle vlastním preferencí. Inforcer šampon není nijak dráždivý, a po jeho použití mám vlasy nezatížené a vzdušné. Jako jeden z mála jej mohu používat opravdu dlouhodobě, a proto si jej ráda pořizuji rovnou v praktickém a výhodném 500 ml balení s pumpičkou, díky které je dávkování mnohem pohodlnější. Navíc šampon krásně voní a jeho konzistence je lehká gelová s jemnými třpytkami pro rozjasnění. 


Kondicionér

Péči neboli kondicionér mám z poměrně nové řady ProLonger, která má za úkol zpevnit vlasové délky a bojovat proti ztenčeným konečkům, což si přiznejme, je problém většiny z nás. Kondicionér ovšem není nijak těžký, a tak je vhodný i na jemné vlasy. Umí vlas uzavřít a díky tomu se v něm udrží výživné látky a vitamíny déle. 



Maska

Maska naopak proniká do vlasového jádra, a tam vlas vyplňuje a dodává mu to, co potřebuje. Masky ráda střídám a aktuálně je mou nejoblíbenější zlatá maska z řady Absolut Repair, která vlasy hydratuje, nezatěžuje a krásně voní. Používám ji každé třetí nebo čtvrté mytí a dbám na to, abych ji nechala působit minimálně poctivých 5 minut, díky tomu dosáhnu maximálního efektu, který mi maska umí na vlasech udělat. Když nemám na působení čas používám kondicionér, tomu naopak stačí pro maximální efekt 1-2 minuty.

Pigmentační krém

Produkt, který je mou tajnou záchranou v době, kdy je návstěva kadeřníka v nedohlednu a mé vyrezlé délky začínají zářit na hony daleko. Ano, je to třeba právě teď. Modrý pigment dokáže mé vyrezlé délky krásně neutralizovat, a tak se stává hodně často takovou sos pomocí, kterou používám stejně jako masku. Po mytí šamponem nanesu na celé délky a nechám působit 5-10 minut. Pak pořádně opláchnu a nanesu termoochranu. (Nepoužívám po aplikaci ani masku, ani kondicionér). 



Termoochrana

Můj aktuálně neojblíbenější produkt, který mi slouží nejen jako termoochrana, ale také jako usnadňovač rozčesávání a v nejnutnějších případech i jako bezoplachový kondicionér je 10v1 z řady Absolut Repair. Jeho použití je abosolutně jednoduché, pohodlné a zvládne ho i sebevytíženější matka na mateřské :). Díky sprejovému aplikátoru se pohodlně nanáší a na jedno použití jej spotřebujete opravdu malinko, takže vám doma i při pravidelném používání vydrží opravdu dlouho. 



To by bylo pro dnešek vše. Znáte produkty značky Loreal Professionnel? Používáte je? A pokud ne, jak vypadá váš vlasový arsenál? 

 Dejte mi vědět. Budu se těšit na vaše komentáře. 

Lena


PS.: všechny produkty seženete ve vybraných kadeřnických salonech (seznam zde) a na internetu. 


7 komentářů:

  1. Ahoj, já zkouším Loreál proffesionel poprvé a právě řadu Inforcer, konkrétně mám šampon, masku a ještě jakýsi posilující sprejík. Zatím jsem celkem spokojená, akorát by to mohlo o něco více vyživovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Značku poznám, ale ještě jsem nic nezkoušela. Mám ráda, když se dají vlasové produkty koupit ve větším balení. Myslím, že jsi mě právě nalákala k vyzkoušení této značky. Na vlasy jsem od ní už dlouho nic neměla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, poměr cena výkon je tady totiž za mě na jedničku ! :)

      Vymazat
  3. Poznám ich, ale nepoužívam, aj ked planujem tuto radu vyskúšať. Sranda, akurat chystám u seba na blogu článok o vlasoch.

    OdpovědětVymazat
  4. Asi jsem to někde už zahlédla, ale nějak blíže jsem tyto produkty nezkoumala a sama jsem nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už dlho rozmýšľam vyskúšať práve prípravky od Loreal Professional, lebo doteraz som vlasy nejak veľa neriešila, ale chcela by som sa o ne začať viac starať a viac ich rozmaznávať.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  6. O téhle řadě od L'orealu jsem nikdy neslyšela, ale vypadá vážně skvěle! Hned mám další inspiraci na nové produkty. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...