středa 2. prosince 2015

Silnější kalibr



Přesně to mě napadlo, když jsem se poprvé četla o TIME WISE očním krému. No narovinu, vyšší kalibr při boji s kruhy pod očima, zvláštně v každoroční době temna, se hodí !

Krém, tedy podle oficiálního popisu, by měl působit na váčky, otoky, tmavé kruhy pod očima. bojovat s vráskami a samozřejmě hydratovat. 

Mě ovšem jako první upoutala jeho extra hutná konzistence, která mi nebyla nepříjemná, ale v porovnání s jinými krémy to byl jednoznačně nezvyk. Je velmi hutná, gelová s mléčným zabarvením.

Naštěstí jsem si ale na novou konzistenci rychle zvykla, a nedělalo mi problém s krémem pracovat jak při ranní, tak při večerní péči o pleť. 

Nutno podotknout. že krém ocení hlavně ti, kteří trpí na mastnou pleť, ale oční okolí by rádi hydratovali. Nezanechává totiž pleť nepříjemně mastnou. 

A co se boje hlavně s kruhy a otoky týká, musím říct že pozoruji určitě změnu k lepšímu, alespoň s těmi kruhy....a to i ve chvíli, kdy mi došel rozjasňující korektor :(. 

Regenerační oční krém si za mě vedl dobře, a určitě je to jeden z produktů, ke kterému bych se časem ještě ráda vrátila :). I přes jeho poměrně vyšší cenu. 

Teď jsem si alespoň obohatila své zkušenosti v oblasti očních krémů, o kterých jsem uceleně psala v článku nedávno, a který najdete pod TÍMTO odkazem. 
Více informaci o krému, jeho složení a ocenění najdete ZDE




2 komentáře:

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...