pondělí 1. února 2016

Hydratace pro citlivou pleť



V zimě není hydratace nikdy dost a tak jsem v období krutých mrazů chtěla zkusit něco, co mi pleť nebude dráždit, ale co jí ba naopak od zimy ochrání, bude hydratovat a co ji zklidní. 


Přesně to pak splňuje jak sérum z inovované řady  pro citlivou pleť Sensitive Végétal od Yves Rocher, tak hydratační krém. 

Sérum je mírně tekutější, krémově zabarvené a rychle se do pleti vstřebává, krém je naopak zase hutnější, pleť mnohem lépe hydratuje na rozdíl od séra, které mě svými hydratačními schopnostmi moc nepřesvědčilo. 

Na druhou stranu krém ani sérum skutečně nejsou nijak parfemované, což určitě oceníte vy, které máte citlivou pleť reagující na parfemace, ale já přece jen, mám voňavé krémy docela ráda. 

Oba přípravky, které jsou hydratační, si s mou smíšenou pletí docela sedly. Sérum ani krém pleť nijak neucpává, nevytváří na ni žádný nepříjemný mastný film, ale pro někoho kdo má pleť suchou a vyžaduje intenzivnější hydrataci si myslím, že krémy nebudou úplně to pravé ořechové. 
Pro mě se smíšenou pletí byly oba tak akorát. 

U séra oceňuji jeho jednoduchou možnost nanášení pomocí pumpičky, která se při tekutější konzistenci hodí ;). 

Za mě jsou to fajn produkty, ale rozhodně se nepřidaly na seznam "TOP" a "must-have" z kosmetického světa ;). 
Přece jsem na trošku voňavější krémy ;). 




Spodní vzorek - sérum, horní vzorek - hydratační krém. 

3 komentáře:

  1. Leni, ještě před pár měsíci jsi měla u každého článku spoustu komentářů a najednou u týden starého článku žádný? :-( To mě velice mrzí. Ale zároveň si za to pravděpodobně můžeš sama. Jde vidět, že blogování je tvůj koníček, ale zároveň na něj nemáš moc času, a proto mi přijde, že tvé recenze a články jsou velmi stručné a všechny tak trochu o tom samém. Mě osobně omrzelo sem chodit i to, jak jsi v létě beze slova přestala přidávat články. Upřímně, čekat na to, až něco vydáš, bylo mučení. Samozřejmě plně rozumím tomu, že si potřebuješ odpočinout a dát si zaslouženou dovolenou, ale mohla jsi tehdy aspoň napsat pár slov, že budeš nějakou dobu neaktivní :-( Mám dojem, že to odradilo i další čtenáře, a také to, že ty a ani tvé články nejste jako dřív...
    Omlouvám se, pokud tě má kritika ranila, ale tyhle myšlenky jsem měla na srdci už delší dobu. Zdáš se jako velmi sympatická dívka plná života a tak doufám, že ať už budeš chtít zlepšit své blogerské dovednosti nebo ne, tak se ti bude dařit ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Leni :) krém mám přesně tento, jestli je to ten typ, který má zmírňovat začervenalé flíčky na tvářích. Protože už ho používám, tak měsíc a půl a vidím obrovský výsledky. Že pleť už není tak začervenalá, jak bývala, spíš ty červené skvrnky úplně zmizely, takže za mě naprostá jednička

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to by som rada vyskúšala, ja mám dosť citlivú pleť, najmä v tomto období, keďže som alergička :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...