neděle 29. listopadu 2015

První vánoční večírek sezóny 2015






Uplynulý pracovní týden se, alespoň pro mě, nesl ve znamení spousty akcí. Jendou z nich, na kterou jsem byla pozvána, byl i první Vánoční večírek letošní sezóny, kterou pořádalo zastoupení Braun. 

Vím, značku asi dobře znáte, ale co se týká novinek, v tom už možná mnohé, stejně jako já trošinku pokulháváte ;). 

Ovšem nevěšte hlavu, jejich novinky se všemi informacemi klidně můžete sledovat ZDE

A jaký že byl večírek? 
Parádní!

Celým jeho průběhem nás provázela Zorka Hejdová, nechybělo samozřejmě výborné občerstvení, soutěž o nejrychlejší skládačku puzzlí :), kartářka a moc milá společnost ostatních blogerek, pořadatelů a kupa informací k novinkách :). 

Ze kterých mě osobně nejvíce oslovily samozřejmě produkty na vlasy, jako například inovovaný fén na vlasy spolu s žehličkou. 
ODKAZY na produkty ZDE a ZDE

Takže pokud nevíte co na Vánoce, berte to jako další tipy na dárečky třeba pro sestru, mamku nebo kohokoliv jiného, koho máte rádi, a komu byste rádi udělali pod stromečkem radost ;). 





 Krásnou neděli všem ! :)

Kvalitu fotografií a videí omluvte :). 

6 komentářů:

  1. Musela to byt opravdu moc fajn akce :) Novinky vypadaji zajimave :)

    OdpovědětVymazat
  2. Musela to byt opravdu moc fajn akce :) Novinky vypadaji zajimave :)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, že jsem nemohla jet! Akce to musela být opravdu skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezké fotky :) A ten čistící strojek na obličej vypadá fakt dobře. Už o něčem podobném nějakou dobu přemýšlím, ale vždycky mě odradila cena :/

    http://lifestylebykej.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už svůj čistící stroječek mám a jako relax po koupeli...nebo při ní je to bomba ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...