pátek 27. listopadu 2015

BB stick aneb pár důvodů proč jej mít v kabelce



Narovinu, v létě (když novinka přišla na trh) nebylo absolutně ideální prostředí ji vyzkoušet, protože se roztékalo uplně všechno, od zmrzliny, přese mě až po veškerý make-up !

Každopádně jak se ochladilo měla jsem mnohem větší chuť experimentovat s make-upem, s outfity i s drobným kuchtěním :). 

A přišel na řadu i BB!Předem tedy, je k dostání ve dvou barevných odstínech. Světlejším a tmavším. Já mám světlejší variantu. A že se vám odstín zdá žlutější? Mně též. Ale po vyzkoušení a vyblednutí opálení se osvědčil jako fajn záchranář při kruzích pod očima ( u těch mým, extra výrazných), začervenání po akné i zakrytí pórů. 

Jeho konzistence je totiž vskutku zvláštní a jiná. Na první dotyk mastnější, pak pudrová a poměrně hezky krycí ! 
Po všem zvláštních zkušenost s BB produkty si myslím že tenhle ten, je jedním z těch, které je poměrně fajn mít u sebe. Dokáže zastoupit make-up, korektor a na dokonce v některých případech i pudr, na pleti se totiž krém krásně zmatní.
A co víc čím dál víc mám pocit že neuspává póry tolik, jako ostatní produkty podobného ražení :). 
Má fajn cestovní balení a poměrně solidní výdrž :). 

Podrženo sečteno: 
-> neucpává póry
-> vydrží
-> hezky kryje
-> má moc příjemnou konzistenci
-> a kompaktní balení

Takže pokud sháníte korektor, nebo něco mezi make-upem a korektorem, protože třeba make-up nerady, je pro vás BB stick NUDE MAGIC jako dělaný :). 






4 komentáře:

  1. Vypadá to na ideálního kočkopsa pro všechny, které mají "alergii" na make-up, ale zároveň by rády schovaly nějaký ten flíček. Zajímavý produkt.

    OdpovědětVymazat
  2. Už jsem o něm párkrát slyšela, ale upřímně mě nijak nezaujal :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě na první pohled taky nijak moc ne....až když jsem jej vyzkoušela :). Doporučuji ormkrnout v drogérii :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...