pondělí 12. října 2015

Tip na opravnou kůru, aneb jak dostat vlasy do formy




Před nějakou dobou jsem na doporučení mé kadeřnice podstoupila kůru, která má vlasy nejen zregenerovat, ale také jim vrátit zdravý vzhled. 



Vzhledem k tomu, že mé konečky na tom byly už hodně špatně volily jsme nejsilnější ze všech třech nových možností a reparačních kůr od Lóréal Professionnel, a to kůru Recostruct, která by měla ozdravit, vyživit a dodát jim lesklý a zdravý vzhled (a ano tohle platí i na zničené konečky!). 

A jak jsem byla s kůrou spokojena? 
Musím uznat že kůra skutečně funguje, od návštěvy kadeřnice mám vlasy hladké, hydratované a konečky zcelené. Za mě je to rozhodně jedna z těch kůr které stojí za tou vyzkoušet, pokud už si s vlasy nevíte rady (zvláště pak po odbarvení ;)). 

Kůra se skládá z aplikace rekonstrukčního séra přímo od kadeřníka a cca dvou týdenní následné domácí péči, která je složena ze šamponu, masky a ještě jednoho séra, a je velmi důležité, pro správný efekt, abyste kůru dodrželi přesně tak, jak vám ji kadeřník doporučí. 

Já s domácí kůrou, přiznávám bez mučení, dost bojovala. Šampon mi totiž zpočátku dost mastil vlasy, ty pak byly splihlé a musela jsem jej nosit v culíku ;). Každé mytí vlasů jsem podstupovala na dvakrát a důkladně. Stejně jako oplachování šamponu, které je u této kůry nezbytně nutné. Šampon má totiž tendenci ve vlasech ulpívat a tím se hůř vymývá. Čili DŮKLADNÉ MYTÍ ZÁKLAD. 
Maska na druhou stranu zajistila pohodlné rozčesávání.

Ovšem po mytí byly vlasy vždy hebké, jemné a konečky neměly vůbec žádnou tendenci se třepit, tak jako po běžné vlasové péči. A to podotýkám, že jsem po celých 14 dnů - omezila používání dalších hydratačních produktů (jako např.: olejíčků a mlék) na úplné minimum, abych dokázala kůru i její efekt správně ohodnotit ;). 

Suma sumárum, mi kůra rozhodně pomohla a jsem ráda že jsem ji mohla, díky své kadeřnici vyzkoušet. A pokud hledáte nějaký balzám i na vaše vlasy rozhodně na kůry mrkněte a nebojte se je vyzkoušet, a teď nemyslím jenom kůru RECOSTRCT, ale i ostatní řady, díky kterým si můžete vybrat regeneraci téměř na míru ;). KLIK





Krásný začátek pracovního týdne.
Já už konečně sundávám culík a s rozpuštěnými vlasy se jdu chlubit kamarádkám ;). 

2 komentáře:

  1. Zajímavé, že ti to prvně dělalo mastné vlasy a po čase se stal zázrak :) Hezký tip :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. O masce už jsem taky od své kadeřnice slyšela a moc ji chválila, asi bych ji také měla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...