neděle 4. října 2015

Normaderm aneb podkladový krém z lékárny...


...který rozhodně stojí za vyzkoušení. Skoro bych si troufla říct, že pokud máte smíšenou až mastnou pleť je pro vás téměř nezbytností. 

\Začala jsem jej používat před několika týdny a hned po prvních pár použití jsem z něj měla velkou radost, protože je to konečně kvalitnější podkladový krém, který je u nás běžně k sehnání. 

Používám jej každý den po ranním čistění a krémování pleti, ale lze jej klidně používat i místo denního krému. Pro mě to byla ale dokonalá alternativa právě pro podklad pod make-up. Zabraňuje totiž maštění pleti během dne, díky tomu plať vypadá stále svěží, čistá a make-up má mnohem lepší výdrž. 

Krém obsahuje kyselinu salicylovou a LHA, tím dokáže pleť nejen chránit ale i urychlovat hojení drobných nedokonalostí. Navíc, stejně jako ostatních produkty Vichy obsahuje termální vodu z Vichy a jako bonus není zbytečně parfemovaný, což u krémů všeho druhu moc vítám. 

Je balen v obalu, díky kterému se jednoduše dávku a nedostávají se do něj bakterie, takže vám nepřidělává žádnou starost. 
Navíc má příjemné gelové, lehké a nemastné složení takže se příjemně nanáší a rychle se vstřebává. Nedělá na pleti žádný film a nedráždí. 

Ano, tenhle produkt si mě uměl získat, stejně jako hodně ostatních uživatelek, protože se dostal na seznam největších bestsellerů od Vichy. 

Takže pokud hledáte podkladový krém pro smíšenou až mastnou pleť, může pro vás být dobrou alternativou ;). 
Tedy alespoň pro mě je :). 


10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Není vůbec zač, doufám že se vám bude líbit stejně jako mně :).

      Vymazat
  2. Skvělý tip :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/nakupy-novinky-srpen-zari.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ten by se mi hodil. :)
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Docela si mě navnadila tímto článkem.Od té doby co vím,že se dá sehnat,tak nad ním přemýšlím a asi váhat nebudu dlouho :-) Mastnou pleť mám,tak ho zkusím,díky za tip :-)
    http://youngmamastyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. zrovna nedávno jsem na něj narazila v časopise a hodně mě zaujal, protože stále hledám ten nejlepší podkladový krém pod make-up :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...