pondělí 5. října 2015

Brown artist...produkt do šuplíku


Na prví pohled moc sympatický produkt, se po prvním ozkoušení stal úplnou zbytečností, která je mi teď dobrá tak akorát na nouzové případy, kdy mi dojde uuuuplně všechno na úpravu obočí, včetně hnědého stínu. 


Ale abych začala pěkně od začátku, protože to psaní špatných recenzí mi moc nejde ehm, Brown artist Genius kit je produkt pro kompletní úpravu obočí při běžném denním líčení. Malá a velmi úhledná krabička obsahuje jeden krémový hnědý stín a druhý pudrový pro dobarvení a úpravu obočí, a pak samozřejmě štěteček, kterým lze oba dva nanášet a mini roztomilou pinzetu. 

Všechno to vypadá úžasně, s obalem si tu vážně vyhráli ovšem obal je jediným důvodem, alespoň tedy za mě, proč si produkt pořídit. 

A ačkoliv jsem do něj vkládala své velké naděje, nedokázal se osvědčit ani v tom nejzákladnějším použití. Krémový stín, který by měl obočí uhladit a dát mu ten správný upravený vzhled a tvar není ani dost gelový na to aby splnil, to co si předsevzal, ani dost hutný, je spíše suchý a mastný. Po jeho nanesení vypadá obočí tak, jako byste si tam vůbec nic nedali. A o klasickém pudrovém stínu, který by měl obočí dodat barvu, toho taktéž není potřeba moct říct. Myslím že za všem bude mluvit fakt, že je tak prašný že jde pouze stěží nabrat na štěteček, který má tak tvrdé štětinky, že je jakákoliv manipulace s ním až nepříjemná. 
A pigmentace? Téměř žádná. 

Velkou radost mi to nedělá, ale po dlouuuuhé době jsem narazila na produkt, který si skutečně zaslouží jediné ohodnocení  - a to absolutní propadák !




 A co vy? Máte s podobnými produkty stejně špatnou zkušenost, nebo je tohle výjimka a má cenu něco podobného zkoušet od jiné značky? 
Upřímně, jsem z toho poměrně dost zklamaná, ale vděčná za tužku na obočí od Yves Rocher, která mě nikdy nezklamala ;). 


7 komentářů:

  1. Pigmentace je fakt nulová, ten obal je pěknej, ale je škoda, že produkt je skoro nepoužitelnej :(
    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc, úplně vyladěný....ještě doladit obsah a bylo by to super ! :)

      Vymazat
  2. Tak to teda koukám, strašná pigmentace :( Obal krásný, škoda toho produktu.

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Já používám tužku na obočí od Lancome a jsem na prosto spokojená. http://terrybeautybook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já miluji za se Yves Rocher, má v balení rovnou i kartáček, takže s ním pracuje jedna báseň ;).

      Vymazat
  4. Já mám teď od Milani Stay Put - kalíšek s barvou na obočí, a vcelku to drží :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...