sobota 5. září 2015

Clinique Rebel


Tak trochu svůdná, rebelská, romantická, výrazná i něžná. Přesně taková je rtěnka z řady Color Pop od značky Clinique, v krásně výrazné růžové barvě, s názvem Wow Pop (11). 

Navíc má sytou pigmentaci, krémové složení a máslovou konzistenci, která na rtech vydrží, nezalézá do vrásek a poměrně hezky hydratuje - na rtěnkové poměry samozřejmě. 

Upřímně, jsem si nemyslela že budu mít ve své "skromné kosmetické" sbírce někdy něco právě od téhle značky, ale díky Čokoládové kočce se tak stalo, a jsem nadmíru spokojená. 

Celá řada kosmetiky Clinique Pop, stojí určitě za pozornost, a to nejen díky krásným barvičkám a vyladěným obalům. Ale také díky tomu že za poměrně fajn cenu získáte kvalitní produkt, který určitě nejednu z vás potěší, stejně jako mě těší tahle růžová krasava ;). 

Je přímo ideální společní mé Esteé queen, o které jste si mohly počíst ZDE. A která přesně splňuje požadavky TOP rtěnky, a dokonalé společnice, a to i při dlouhých pracovních dnech, stejně jako Wow Pop. 

Já už teď vím, že Clinique stojany nebudu v parfumeriích přecházet bez povšimnutí ;). 
Jen je škoda, že pro ten nejlepší výběr je potřeba navštívit Prahu :(.





Krásnou růžovou sobotu všem !:)

16 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Láska na první pohled....a nejlepší na tom je, že jen hezky nevypadá ale plní to, co má :).

      Vymazat
  2. Jednu mám taky a je fajn. Ikdyž na rtech nevydrží zase tak dlouho jak jsem čekala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já už ani nečekám, protože nevím jak je to možný ale vždycky tu rtěnku nějak vstřebám nebo sním :-P :-D.

      Vymazat
  3. Rúž vyzerá naozaj perfektne. Určite sa po ňom pozriem :)

    Blog by Katy :-* ala Čo je dobré to musím mať :) - každý deň nový príspevok :)



    OdpovědětVymazat
  4. Color Pop sú super! Hlavne tá pigmentácia a výdrž! A farby na výber sú tiež skvelé :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle rtěnky jsou super, Wow je na mě sice moc viditelná :-D ale na tobě si ji umím představit, určitě vypadá krásně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na růžovou já jsem zatížená ;). A Clinique vážně překvapilo ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...