neděle 30. srpna 2015

Gold sparkle & Holo flake


 
Nedávno mi přišel do práce balíček. Ani jsem jej nečekala ale udělal mi obrovskou radost ! Byli v něm dva krásné a blýskavé láčky a jeden expresní odlakovač. 


Oba laky jsou moc krásné, jejich výdrž je průměrná a díky jejich malému balení víte, že ani kapka nepřijde nazmar ;). 

Lak v odstínu Gold sparkle (který jsem si zamilovala), klidně můžete používat samotný, je dost sytý a pigmentovaný na to, aby dělal parádu sám o sobě, ovšem Holo flake to je jiná, obsahuje jenom třpytky a bezbarvý podklad, takže je ideálním společníkem pro pigmentovanější kamarády :). 


A odlakovač který mi přišel v balíčku? Upřímně nevím, zda umím dost dobře zrecenzovat odlakovač, ale odlakovává jak má a nedělá nic co by neměl. Toliko asi k němu :).



A já si jdu užívat poslední prázdninové slunečné neděle a vy si ji pořádně užijte také . Ahooooj ! :)

6 komentářů:

  1. Tento odlakovač mám a jsem spokojená. Přijde mi, že odlíčí rychleji a člověk se s ním tolik nenadře :-)

    GA Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  2. Odlakovač od Dermacolu miluju, mám už druhé balení a jiný už si asi nekoupím :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Odlakovač používám také a je vážně skvělý. Mám už asi třetí balení a jsem nadšená :)!

    OdpovědětVymazat
  4. Odlakovač od Dermacolu jsem měla a nejvíc se mi na něm líbilo, že vůbec mi nevysušoval nehty :) Já jsem si teď koupila ve výprodeji třpytkatý lak od Essence, ale tam těch výrazných třpytek je teda milion

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...