pátek 28. srpna 2015

Dermacolí reparát

Není tomu tak dlouho co přišel Dermacol na trh s inovovanými balzámy na rty. 



Pro mě je to takový balzámový reparát za poměrně nepovedené Love Lips, které byly šité horkou jehlou. Obaly byly chatrné a balzám samotný měl k dokonalosti poměrně daleko. 


A nejen proto jsem si tolik oblíbila Baby Lips od Maybelline, ovšem letos se pro mě karta obrátila....a není to způsobeno jenom tím že jsem si barevné balzámky a jejich vůni doslova zamilovala, ale také tím, že mě novinka od Baby Lips - neonové balzámky - téměř vůbec neoslovily.


Snad jenom kontroverzně fialový mi zůstal věrným společníkem, ovšem růžové a neutrální odstíny
obsadily Love Lips v novém :). 

Přijde mi, že tím že tvar balzámu už konečně není ve tvaru srdce, se stal balzám stabilnějším a odolnějším společníkem. Samotný obsah je více krémový, poměrně hezky pigmentovaný (na balzám na rty), a co se výdrže týká jsou si teď s Baby Lipsy rovni - alespoň tedy dle mě ;). 
Jenom ta hydratace maličko zaostává.


Tak co myslíte, že po inovaci se vám budou tihle krasavci líbit v kabelce nebo ve školní tašce víc než neonky od Baby Lips ? Mně se víc líbí tedy určitě ! :)


6 komentářů:

  1. Já mám teda akorát Baby Lips a ty mě nijak nezaujaly, takže Love Lips jsem ani nezkoušela :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Já Baby Lips moc nemusím, dle mě téměř nehydratují, ale natónují rty hezky oba balzámky, i ty od Dermacolu. Mám na ně takový neutrální názor. Ale tahle barvička vypadá pěkně, tak šťavnatě :)).

    OdpovědětVymazat
  3. Baby lips mám ráda, ale neonové ani Dermacolí mě nelákají

    Giveaway Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  4. Love lips mě moc nezaujaly, mám Baby lips a přijdou mi sympatičtější :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou je moje oko zaznamelo v drogériích, ale moc jsem jim ještě pozornost nevěnovala, ale možná jim časem kouknu na zoubek :) já spíše přece jenom upřednostňuji klasický jelení lůj a nebo rtěnku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé jelení lůj už jsem neměla roky....ale rtěnky to je moje ;)....tedy začíná to být moje ;).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...