sobota 30. května 2015

Péče o ruce s bambuckým máslem a parafínem


Bambucké máslo je snad tou nejoblíbenější ingrediencí pečující kosmetiky jednadvacátého století. A to upřímně. 
Poprvé jsem se s ním setkala někdy na základní škole, a od té doby je všude. Ale úplně všude, jen čekám kdy jej začnou efektivně ládovat do dekorativní kosmetiky a tuším, že to nebude dlouho trvat. 
Každopádně jsem já jeho velkým příznivcem. Jeho a arganového oleje. 

A právě proto mi byla nová řada Planet Spa hned od začátku velmi sympatická. 
Bohužel, už ne mému příteli. 

Zatímco já se kochala její příjemnou a exoticky nasládlou vůní, on si zacpával nos a chodil kolem mě obloukem :-D. 
Takže jsem se naučila ji používat pouze ve chvíli, když byl v bezpečné vzdálenosti. 
Naštěstí můj přítel už nějakou dobu koketuje s workoholismem, tak to nebylo zase těžké, a já si o samotě užívala chvíle svého exoticky sladkého opojení, které začalo peelingem, pokračovalo parafinem a bylo zakončeno příjemnou sprchou a krémem. 

Nevím, kolik z vás má zkušenosti s parafínem, jeho zábaly a dalším tuctem podobných kůr při kterých je používán. Ovšem pro mě byl tenhle parafínový zábal poměrně dobrou alternativou parafínové masky, kterou si můžete užívat u své manikérky. 
Mně se totiž vždycky, když dám ruce do horké parafínové vany, zatočí hlava. A taky mi to není vůbec příjemné, proto jsem ráda že si ruce může ošetřit i trochu jinak, a přesto s parafínem. 

Zabalit si ruce i nohy masky, pustit si film, zapálit svíčku a.....pustit starosti z hlavy. To je moje představa relaxačního večera, a proto abyste si ten para-zábal pořádně užily mám jednu vychytávku, rukavice i ručník si nahřejte, je to pak úplné bájo ! :)

A ať už jste příznivce péče o ruce nebo ne, jedna věc je nezlomnou pravdou. Ruce i nohy jsou často velmi opomíjené, přesto si jich hned po obličeji všímáme jako první (tedy po obličeji a falešné Luis Vuittonce v mém případě ;)). 

Takže pokud tu péči taky opomíjíte tak zkuste tuhle řadu, nebo alespoň ten parafínový zábal, a dejte si k tomu klidně víno, stojí to za to ;). 


Vyživující krém ze řady v kulatém obalu, je vážně vyživující. A když píšu vážně, myslím vážně hodně, takže ideální na kůžičku kolem nehtů, suché místa na loktech nebo na chodidlech. 


Cena řady se pohybuje od 89 do 169 Kč. 


A propos, tak mě napadá víte, že parafín se získává při destilaci ropy a kromě kosmetiky má asi milion dalších využití, například v impregnování dřeva nebo stavbě ruských raketových základen :-D. 

Krásný víkend 

PS.: dkěuji PR zastoupení Avonu, za poskytnutí řady na vyzkoušení. 

6 komentářů:

  1. Krásné kousky jsi si pořídila... :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/maly-effectacek.html

    OdpovědětVymazat
  2. Bambucké máslo mám taky ráda, tuhle řadu od Avonu jsem ještě nezkoušela, můj manžel naštěstí tak citlivý nos nemá, nevadí mu ani když "smrdím" samoopalovákem :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já se o ruce musím začít více starat :) super článek
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  4. už som skúšala peeling a krém a boli super! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mi bambucke maslo extra nevoni ale mam ho moc rada v telovyh kremech. Co jsem vyzkousela , tak mleko s bambuckym maslem me nikdy nezklamalo ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Já měla od planet spa krém na ruce a nohy a byl skvělej a teď mám doma masku s výtažky kaviáru myslím a ta je teda taková normální, žádnej zázrak nevidím :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...