pátek 29. května 2015

O mně. Mně a jedné príma řasence ! :)


Jako najatá poslední dobou čtu různé motivační články a tipy na zdokonalování a osobní růst, a přeji si zobat přesně ty pilulky, co zobal Bradly Cooper ve filmu Všemocný jako lentilky (jen tedy bez těch negativních účinků).

Ovšem realita už tak růžová, jako mé osobní představy o dokonalém já, bohužel není.  A tak se upírám ke starým dobrým učícím trikům ve formě litrů vody, čerstvého vzduchu, kávy, vitaminů a pravidelných přestávek.


A světe div se, někdy to ještě funguje. Nebo, ono spíš musí, a tak se každodenně upírám k modlitbě o nekonečnou mozkovou kapacitu a pevné nervy.

Ovšem!  Neztrácím na optimismu a políčka v Isu  postupně hezky zelenají J. Jde to sice pomalu a ztuha, a přijde mi, že mě to zmáhá mnohem více než dřív, ale stále to zatím jde.

A proč vám to píšu? Abych povzbudila podobné zoufálky a taky proto, abych si ulevila a současně se i omluvila za to, že v té blogové důslednosti (opět) trochu pokulhávám.
Každopádně tady pro vás mám, kromě citových výlevů a trošku nešťastných vzlyků také jeden tip na príma řasenku.

Nevím, z jaké jste generace, ale ti jsou přibližně stejně staří jako já, si možná vzpomínají na svá pubertální léta plná okukování kouzelných produktů v drogeriích za astronomicky (tedy tehdy pro mě) vysoké ceny.

A jedním z těch produktů byla právě dvoufázová řasenka od L´oréal Paris (FALSE LASH SUPERSTAR), která byla snad tou nejdražší z drogerie a já ji hrozně chtěla. A teď po letech ji konečně mám, a dokonce inovovanou !

První fotka na levém oku je s podkladovou vrstvou, druhá s kompletní řasenkou ;). 

 Je sice pravou, že líčení s ní chce trochu grif. Řasenka má totiž (na rozdíl od těch ostatních) druhou stranu s bílou podkladovou vrstvou a dvou esovitým kartáčkem, který má tendenci řasy trochu slepovat, ale stačí dělat drobné pohyby s rukou při nanášení doleva doprava (cik-cak) a je po slepování, samozřejmě že ne úplně, ale poměrně dost jo J.
Druhá vrstva, černá, která má kartáček malinko prohnutý do tvaru c, pak řasy hezky obalí barvou, natočí, zvýrazní jejich délku a  udělá moc hezký efekt ( i když mi přijde že se malinko obtiskává, ale možná je to jen můj špatný dojem).

Přiznávám, dát plnou cenu čili téměř 400 Kč za řasenku není málo, ovšem kup v akci stojí za to.
Z podkladové báze jsem víc nadšená než z té co má ve svém repertoáru Dermacol, ale není to produkt, kterých musela mít. Ovšem pro ty z vás, které máte jemné řasy, to bude skvělá vychytávka pro objem ;).




Toliko k dnešnímu povídání, a teď už s úsměvem a s novou řasenkou hurá do nadcházejícího víkendu ! 


Děkuji PR oddělení za poskytnutí řasenky na testování. 

15 komentářů:

  1. Sluší ti to :) O téhle řasence jsem zatím četla samou chválu, možná si ji taky někdy pořídím, až budu mít o řasenku nouze (momentálně jich mám totiž nějak moc :D). A jinak motivační články a osobnostní růst je něco, co mě zajímá už hodně dlouho a mám o tom načteno spoooustu knížek, jen to převést do praxe a bylo by vše fajn :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Eli :), já to znám, ale na testování téhle jsem se moc těšila, tak jsem zatím ty ostatní posunula do pozadí ;). Ty jo až se ti to podaří dej echo, budu mít větší motivaci ! :)

      Vymazat
  2. Krásne máš oči :-) Ja si dlho nemôžem nájsť dobrú špitálu, dúfam, že táto mi sadne :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Řasenky L´Oreal umí udělat krásné řasy. Bohužel mám na ně alergii stejně jako na ostatní věci této značky :-(. Kromě make-upu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej tak to je škoda, ale poměrně fajn řasenka je Party Mania od Dermacol, nezkoušela jsi?

      Vymazat
  4. Leni, tobě tahle řasenka prakticky vykouzlila z řas křídla :D Mně momentálně dochází Volume Million Lashes a poohlížím se po jiné řasence a i když mě moc nelákají dvoufázové produkty, tak tahle řasenka vypadá moc povedeně a určitě se po ní někde aspoň kouknu :) Allen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Allen určo koukni, u mě vážně předčila očekávání,a to všechna ! :)

      Vymazat
  5. Řasenka vypadá super, máš krásný řasy! :) Já teď používám 2000 Calories a docela mi vyhovuje, ale už plánuju si pořídit od Too Faced- Better than sex mascara.

    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Better than sex mě moc neláká, ale They´re real byla dlouhou dobu mojí favoritkou ;).

      Vymazat
  6. Řasenka vypadá super, máš krásný řasy! :) Já teď používám 2000 Calories a docela mi vyhovuje, ale už plánuju si pořídit od Too Faced- Better than sex mascara.

    www.sarkazelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Řasenka dělá opravdu krásné řasy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Musim rict, ze Ti dela nadherne rasy, ale hlavne to, ze Ty jsi teda jak panenka, naprosto krasna slecna :) nechapu, ze jsme na Tvuj blog doposud nenarazila!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...