pátek 22. května 2015

Design hair

Další částí v oblasti mého vlaso-řečnění a růstu do krásy patří i styling. Obecně a narovinu stírám všechny mýty o tisíci spotřebovaných produktů právě z této kategorie protože,  když nemusím, nepoužívám zhola nic. Ale to je bohužel málokdy. Přece jen dnešní společnost si žádá alespoň základní úpravu, mezi kterou řadím alespoň lak na vlasy a taky hřeben ;).
Tím mým top je už po několik pátků Tangle Teezer, se kterým se mi hezky pracuje a splňuje to co má. Rozčesává bez velkých bojů a netrhá vlasy.
S těmi laky a ostatními stylingovými přípravky stále stagnuji ve stádiu hledání a bádání.



Aktuálně teď zkouším styligové řady od Aussie, které jsou specifikované podle požadavků uživatelek, Já testuji řady Curl Define + SHINE a řadu pro objem. Obě se skládají z laku a tužidla a nikoho z vás asi nepřekvapí, že v hledáčku mých preferencí jsou právě laky.


A musím říct že řady produktů jsou z těch, které nenadchnou ani neurazí.
Obě řady krásně voní, laky mají spíš nižší formu fixace, ale hezky se vyčesávají, a po jejich použití se v koupeně nedusím (obrovský plus na rozdíl od jiných drogeriových značek). 
Ovšem efekt objemu ani lesku u nich bohužel moc nehledejte, ale moc hezky ty nápisy vypadají na obalech ;). 

Stejně tak i tužidla, ale pokud bych měla oba produkty srovnávat například s Taftem nebo Wellou pak na plné čáře, alespoň pro mě, vítězí ;). 


 Děkuji PR oddělení za poskytnutí produktů ke zrecenzování. 


A jaké jsou vaše oblíbené stylingové produkty? 


2 komentáře:

  1. Musím říct, že já stylingové přípravky taky moc nepoužívám. Sice jich doma několik mám, ale přiznávám, že jsem líná a hlavně mám silné nutkání si večer vlasy umýt, když ráno nějaký takový přípravek použiji. A mýt si hlavu denně mě nebaví :( Ale asi začnu pracovat na změně :)

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Já moc stylingových prostředků také nepoužívám, na úpravu občas používám lak na vlasy od Nivea a to především, když mé vlasy po probuzení vypadají jako vrabčí hnízdo :-D
    Když jsem četla tvou zmínku o hledání toho pravého laku na vlasy, tak nevím proč, ale vzpomněla jsem si na Lukáše z LBHauteFashion, kde ve videu o péči o své vlasy zmiňuje právě jeden svůj oblíbený lak na vlasy :-) Nejspíš mě to napadlo, protože je to takový gurmán v kosmetice a má podle mě trošku přehled. Nevím, zda je stylista, kadeřník, nebo je to jeho hobby, ale zkus se aspoň jím zmíněným lakem pokochat ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...