pondělí 25. května 2015

Co se mi líbí v 8 bodech ?

Tak už je zase pondělí, a to se musí začít hezky z gruntu, pořádně a od podlahy  ;) aby nám ten týden hezky ubíhal ;).
Nejsem úplný odborník, i když jsem často chytrá jako rádio, ale po letech zkoušení a testování různé kosmetiky už zkrátka vím co chci, a co se mi líbí. A co že to je aktuálně?


1. Pečující kosmetika s rozjasňujícím efektem.




2. Bojující proti znečistění pleti.



3. Dekorativní kosmetika s pečujícími vlastnostmi. 



4. Jemné a přitom svěží vůně (hlavně na jaře).



5. Sprcháče, který vážně voní. I po sprše, nejen při ní.



6. Tělové mléka, které vážně hydratují a přitom se rychle vstřebávají.



7. Produkty v praktických obalech. Nejlépe pudr s houbičkou  a zrcátkem. 



….a pak taky laky (bod číslo 8), které na nehtech vydrží alespoň 5 dní, nebo minimálně 4 ;).



Samozřejmě by toho mohlo být ještě víc, třeba řasenky, které řasy prodlouží a natočí, stíny které nepráší a nedrolí se, make-upy které perfektně sednou...ale o tom zase příště ;). 



A co vy? Máte taky nějaké evergreen produkty, bez kterých nedáte ani ránu a jsou pro vás praktické a „best“ ?

Tak ať vám ten úspěšný start do nového pracovního týdne vyjde !



4 komentáře:

  1. Vichy Idealia jsem zkoušela ve vzorku a moc bych si ho přála, ale přece jen zatím nemám věk ani peníze na takové rozhazování a bohužel dny shopping fever jsem nevyužila, tak teď musím pikat za své hříchy a využívat alternativy z drogerie :-D Skin sleep jsem zkoušela taky, ale moc mě to nenadchlo, hlavně ne ta gelová textura :-( u produktů je pro mě nejdůležitější funkčnost, jestli dobře pečují a hydratují :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to chápu a nevadí Allen budou další šopovací fívry :-D, já ty poslední taky prokaučovala a udělala si valstní ;).

      Vymazat
  2. Kéž by mi lak vydržel pět dní :-D o tom si můžu nechat zdát, celoživotně trpím na třepivé nehty, tak mám lak max na 2dny .

    OdpovědětVymazat
  3. I já zbožňuji kosmetiku s rozjasňujícím efektem :) a vlastně s tebou souhlasím ve všech bodech :)

    New in: April 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...